15:33

Pomadka Wibo Glossy Nude nr 1. Recenzja

Dzisiaj trochę odskoczę od pazurków i przedstawię wam pomadkę Wibo. Glossy Nude to kolekcja 4 kolorków w naturalnych odcieniach. Ja mam nr 1, patrząc na pozostałe kolorki mój jest najjaśniejszy. Nadaje ona delikatny kolor i lekki połysk. Na ustach utrzymuje się do godzinki, z jedzeniem czy piciem niestety nie ma szans. Nie wysusza ust, a wręcz nawilża i to daje duży plus przy aktualnych mrozach.
  

Podsumowując:
Cena: ok.12zł
Dostępność: Rossmann półka Wibo oraz sklepwibo.pl
Kolor: Jasny nudziak, nadający lekki połysk 
Krycie: Słabe krycie
Trwałość: Na ustach wytrzymuje do godziny
Opakowania: Eleganckie i solidne opakowanie
Ocena: Moja ocena to 3/5 (punkciki trochę poleciały przez trwałość i krycie, ale mimo to jestem bardzo zadowolona z tej pomadki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger