16:23

Świąteczne pazurki - sweterki

Z okazji świąt pragnę wam złożyć najszczersze życzenia. Zdrowych, spokojnych i radosnych świąt spędzonych w miłej atmosferze. ;*

Teraz przejdę do pazurków. Były one robione w głównej mierze na konkurs i muszę się pochwalić, że warto było się trochę nad nimi pomęczyć ponieważ moja praca wygrała co mnie bardzo cieszy. Ja osobiście nie do końca jestem zadowolona z wykonania, jest wiele niedociągnięć. Pech chciał, że moja farbka akrylowa zabawiła się w magika i zniknęła, a jedyny biały lakier jaki posiadam strasznie mi zgęstniał. Próbowałam go przywrócić do życia poprzez dodanie bezbarwnego lakieru i porządne wymieszanie, niestety na marne. Byłam tak zdesperowana, że użyłam zmywacza by chociaż trochę stał się rzadki. Przynajmniej ta metoda zadziałała mimo to wiem, iż mój lakier wyląduje w koszu, a ja w najbliższym czasie wyruszę na poszukiwania nowego białaska ^^. Starałam się na każdym paznokciu zrobić inny wzór. Na pazurkach można spotkać białego bałwanka, śnieżki i choinki na czerwonym tle. Kojarzy mi się ten motyw z zimowymi swetrami. Tak prezentują się moje pazurki.



Do manicure użyłam:
  • Lakier Wibo Incredible Gel nr2
  • Lakier Lovely Classic nr 25
  • Top matujący od Lovely 
Ja swoje mani oceniam na 3/5, a wy jakbyście je oceniły? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger