15:47

Mani Swap z Mrs. Puzel | Dmuchawce

Cześć :).

Pazurki które dzisiaj zobaczycie powstały na zabawę organizowaną przez Elizę. Swap mani polega na odtworzeniu zdobienia. Eliza  dobrała nas w pary, a moją Swapowa koleżanką stała się Mrs. Puzel . Wydaje mi się że miałam nie lada wyzwanie na odtworzenie jej zdobienia gdyż na blogu w większości ma tutoriale. Ale dałam radę to zrobić na pazurkach chociaż nie starałam się zrobić to tak samo, a raczej trochę po swojemu. Pierwszą próbę zrobiłam na wzorniku i dmuchawce wyszły pięknie , cienkie linie wręcz idealne (jak na pierwszy raz). Druga próba była już na pazurkach i wyszło gorzej. Też tak macie że na wzornikach wzorki wychodzą wam lepiej? Nie przedłużając pokażę wam co zmalowałam .

Tak mi wyszły pazurki:


A tak wyglądają dmuchawce w wykonaniu Mrs. Puzel (jak chcecie się dowiedzieć jak je wykonać krok po kroku zapraszam tu --> KLIK):


Trochę się różnią, ja pominęłam białe kropki i zielony ogonek. Tło starałam się zrobić podobnie jednak wyszło bardziej blade i ciężko mi było uchwycić to na zdjęciach. Do wykonania takiego tła użyłam niebieski cienkopis który rozmazałam przy użyciu zmywacza.  Postawiłam również na matowe wykończenie ale to chyba widać :).




Do zdobienia użyłam:
 

  • Wibo Exreme Nails nr 25
  • Inglot Top Coat Matt
  • Cienkopis kreślarski
  • Cienkopis
Muszę się wam przyznać, że to jest drugie zdobienie które wykonałam na Swap Mani. Pierwsze wyszło całkiem inaczej niż Mrs. Puzel stworzyła, kolory były inne, a nawet wzór odbiegał trochę od oryginału. Ale tego dowiecie się w następnym poście :).

A wracając do dmuchawców, co o nich myślicie ? Ja jestem zadowolona, bardzo przypadły mi do gustu.
Do następnego, buziaki :*.

4 komentarze:

  1. Świetnie Ci wyszło! Podoba mi się bardziej od mojej wersji. :D
    Też nie chciałam robić idealnych kopii i wprowadziłam drobne zmiany.
    Czekam na następne zdobienie. Jestem bardzo ciekawa, co zmalowałaś!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dmuchawce są śliczne! Wyszły naprawdę ładnie i moim zdaniem nie są zbyt grube. ;)
    Fajne to tło. Też tak miałam, że delikatne kolorki rozmazanych flamastrów na zdjęciu wyszły jak biały lakier. :D Ale u Ciebie widać efekt. :)
    Ja z reguły nie maluję po wzornikach (ewentualnie sprawdzam kolory), więc nie wiem, czy wychodziłoby mi lepiej. :P Może to kwestia zakrzywienia paznokcia albo tego, że przy wzorniku opierasz rękę, a paznokcie bardziej w powietrzu?
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne te dmuchawce:( takie lekkie cudowne:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger