16:02

Rossmann -49% / -55% | Co polecam / Na co poluję

Witajcie :).


Wielkimi krokami zbliża się słynna promocja w Rossmannie. Nie wiem kiedy to zleciało ale już od dzisiaj zacznie się szał :D. Dla tych którzy nie wiedzą lub nie pamiętają promocja będzie trwać od 20.04 do 28.04.2017, tym razem nie została podzielona tak jak zazwyczaj to było i dodatkowo mamy możliwość zakupów z jeszcze większą zniżką bo aż -55%.
Aby uzyskać większą zniżkę musimy być zarejestrowane w Klubie Rossmanna(wystarczy ściągnąć aplikację na telefon i się zarejestrować)  oraz kupić trzy różne produkty np szminkę, lakier do paznokci i mascarę.

Postanowiłam tym razem pokazać wam produkty które polecam lub takie na które będę polować. Żadnego z podkładów wam nie polecę gdyż nadal mam problem z doborem tego idealnego dla mnie, a na siłę wam nie chcę nic wciskać ;).

Jako maniaczka paznokciowa zacznę właśnie od paznokci. Tym razem skuszę się tylko na coś do skórek ale pokażę wam godne polecenia lakiery :).


  • Miss Sporty Nails Expert 5in1 - odżywka ta sprawdza się u mnie świetnie, mimo że moje pazurki są dosyć mocne lubię je od czasu do czasu odżywić. Wiadomo nie zawsze stan moich paznokci jest idealny i wtedy sięgam właśnie po tą odżywkę. Cena: 8,79
  • Eveline Special Effects (recenzja --> KLIK) - lakiery te a zwłaszcza holo bardzo przypadły mi do gustu. Mimo że efekt holo nie jest mocny ja bardzo lubię te lakiery właśnie za to że są delikatne i za trwałość. Cena: 7,49
  • Miss Sporty Wonder Matal - uwielbiam tą serię, sprawdzają się bardzo dobrze w przypadku stempli jak i do zwykłego malowanie :). Cena: 8,69
  • Sally Hansen Żel do usuwania skórek - z tym produktem jeszcze nie miałam styczności ale słyszałam wiele pozytywnych opinii. podczas tej promocji skuszę się tylko na niego. Cena: 24,99
  • Sally Hansen Insta Dri - top ten szybko wysycha i dzięki niemu lakier trzyma się o wiele dłużej. Jak na razie jest to najlepszy top jaki spotkałam. Cena: 21,99
  • Rimmel 60 Seconnds(recenzja -->KLIK) -  kolejne warte uwagi lakiery. Biały z tej serii dobrze się sprawdza przy stemplach :). Cena: 11,29
  • Miss Sporty Clubbing Color(recenzja -->KLIK - lakiery te uwielbiam przede wszystkim za trwałość. Za bardzo małą cenę mamy świetną jakość. Cena: 6,99
  • Wibo Incredible Gel(recenzja --> KLIK) - z tej serii mam dwa lakiery i obydwa bardzo lubię. Trwałość bardzo dobra, krycie też więc tylko brać i malować. Cena: 8,29
Teraz czas na coś co ostatnio stało się moją małą obsesją. Jeśli chodzi o pomadki to uwielbiam wszystko co matowe, ciemniejsze kolory, brązy wszystko byleby matowe ;). Tym razem chyba na nic się nie skuszę (jeszcze trochę i mój ukochany wyśle mnie na odwyk :D)


  • Miss Sporty konturówka do ust - póki co mam tylko kolorek 011, jak na konturówkę jest ona bardzo trwała i godna uwagi. Cena: 9,79
  • Wibo Million Dollar Lips - te pomadki będę polecać zawsze i wszędzie, moimi ulubieńcami się nr1 i 6. Istne cuda na ustach, nie do zdarcie. Najlepsze z matowych pomadek jakie posiadam. Cena: 13,79
  • Lovely K'lips - ten zestaw (bo jest to płynna matowa pomadka + konturówka) może nie jest tak trwały jak wyżej opisane produkty ale też są warte uwagi. Mam kolorek Milky Brown który bardzo lubię. Tym razem będę polować na Neutral Beauty. Cena: 25,39
  • Lovely Extra Lasting - jakżeby inaczej, kolejne matowe pomadki. Wiadomo płynne matowe pomadki są bardziej trwałe niż zwykłe pomadki, może dlatego tak je lubię. Ta seria spokojnie może dorównać tej z Wibo. Cena: 10,99
  • Wibo Lip Define Pencil - kredkę tą lubię nakładać pod pomadkę z Wibo, ale sama też wygląda świetnie. Trwałość jest gorsza niż w przypadku Miss Sporty, ale nie jest tak źle ;). Cena: 9,29 
 Teraz pora na coś do oczu. Cieni nie polecę gdyż nie mam swoich ulubieńców drogeryjnych.


  • Miss Sporty Studio Lash The Meaoww mascara - Moja ulubiona mascara jest to produkt który muszę mieć w kosmetyczce. Ubolewałam gdyż już mi się skończył ale z pomocą przyszła mi ta promocja :D. A w między czasie sprawdzałam inne tusze. Cena: 13,99
  • Miss Sporty Studio Lash The Meaoww eyeliner - Eyeliner który używam na co dzień, uwielbiam go za łatwość aplikacji. Cena: 15,99
  • Lovely Nude Eye Pencil - kredka którą używam przy każdym makijażu. Już dawno dawno odłożyłam czarne kredki i używam nudziaki. Ta kredka jest miękką i przyjemna w użyciu. Cena: 6,49
  • Eveline All Day Ideal Stay baza pod cienie - z tym produktem nie miałam styczności ale szukam jakąś dobrą bazę pod cienie więc padło na tą, jestem ciekawa jak się sprawdzi ;).
  • Wibo Eyebrow Pomade - nigdy nie miałam okazji sprawdzić jak działa pomada, tutaj również wybór trochę w ciemno. Cena: 23,99
  • Wibo Eyebrow Stylist - żel który stosuję od dłuższego czasu, bardzo go lubię. Świetnie utrzymuje włoski w odpowiednim miejscu oraz lekko nadaje koloru. Gorąco polecam. Cena: 10,99
  • Max Factor Colour X-pert - świetny eyeliner, wspaniała trwałość i intensywna czerń. Mam również turkusową i jestem z nich bardzo zadowolona. Cena: 37,99
  • Wibo No Limit Lashes(recenzja --> KLIK) - maskara ta ma drugie miejsce jeśli chodzi o moich ulubieńców. Więcej o niej możecie poczytać w recenzji. Cena: 16,49
Teraz coś do twarzy, dużo tego nie będzie.

 
  • Wibo Fixing Powder - puder ten mam od dłuższego czasu, jest lekki i przyjemnie się go nakłada. Nie daje on mocnego matu, utrzymuje się do kilku godzin ale dla mnie jest ok. Cena: 12,99
  • Lovely Gold Highlighter - rozświetlacz który uwielbiam. Mała cena i świetna jakość. Cena: 9,29
  • Lovely Milky Chocolate - bronzer który chcę kupić w ciemno. Podobają mi się matowe bronzery a ten wyjątkowo kusi swoim wyglądam. Cena: 23,69
  • Wibo Rice Powder - puder ten przede wszystkim chcę przetestować, jeśli będzie lepiej matowić niż fixing powder to będę bardzo zadowolona :). Cena: 16,99
Jedyne czego nie lubię w tej promocji to to, że zwiększają ceny niektórych produktów np pomadki od Lovely K'lips kosztowały ok 20zł a teraz ich cena to 25,39. No cóż na to nic nie mogę poradzić. Dajcie mi znać czy na coś z mojej listy się skusicie, a może macie zamiar kupić coś innego? Koniecznie napiszcie mi w komentarzu. Wiem że ten post powstał dosyć późno (bo od dzisiaj jest promocja) ale mam nadzieję że będzie on dla was pomocny. Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger