15:12

Eveline Holographic nr 149 | Recenzja

Cześć.

W końcu znalazłam motywację aby coś napisać. Zdjęcia do tego posta robiłam z tydzień temu jak nie lepiej. Sam lakier posiadam już długi czas i zagościł w babczkowym zdobieniu -->KLIK TU. Dawno zbierałam się do napisania tej recenzji ale jakoś ciągle w moje ręce wpadały inne lakiery.

 
Jak widzicie po tytule chodzi tutaj o holo do Eveline. Ten ma piękny srebrny kolor(w swojej kolekcji mam różowy, a dostępny jest jeszcze chyba złoty). Na zdjęciu widzicie 3 warstwy, przy 2 są tylko delikatne prześwity. Ja postawiłam na więcej warstw lakieru, ale nie dawałam żadnego topu, a mimo to lakier trzymał się tydzień bez żadnych zadrapań. Nie wiem czy to za sprawą moich paznokci i tego, że każdy lakier dobrze się trzyma, czy po prostu ten lakier jest aż tak trwały. Jeśli chodzi o efekt holo to jest on dosyć delikatny, nie robi takiego wielkiego WOW, ale i tak przyjemnie się go nosi i na niego patrz. Pech chciał, że aparat się buntował i nie chciał zrobić konkretnych zdjęć więc zdjęcia w 100% nie oddają uroku tego lakieru.



Podsumowanie:


Eveline Holographic nr 149
Cena: ok 8 zł
Dostępność: Rossmann
Krycie: 2-3 warstwy
Pojemność: 5ml
Trwałość: bardzo dobra
Kolor: Srebrny delikatny holo
Ocena: jestem zadowolona z lakieru, jednak jako osoba "holoseksualna" szukam holo który będzie robić efekt WOW, a ten jest taki sobie. Więc moja ocena to taka 4-.

A wy macie w swojej kolekcji ten lakier? Czy może znalazłyście holo z efektem WOW?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger