09:39

Zimowe zdobienie

Witajcie ;).
Wiem że dawno mnie tu nie było, ale mam nadzieję że mi wybaczycie. Dzisiaj pokaże wam zdobienie które robiłam przed świętami ale nie miałam kiedy ich wam pokazać. Ostatnio ktoś podsumował moje pazurki że wyglądają brzydko, jakby je dziecko malowało. Stąd pomysł na taką trochę zrobioną na odpierdziel choinkę ;). Lubię krytykę przyjmować i potem to jakoś przekręcić w coś śmiesznego. Więc tym razem postarałam się zrobić zdobienie jak dziewczynka i jestem ciekawa czy mi wyszło ;).

Tym razem na każdym z pazurków coś było, żadnego nie zostawiłam "łysego". Kciuk, paznokieć wskazujący i malutki pomalowałam czarnym lakierem od Miss Sporty i zrobiłam na nim złote śnieżki przy użyciu stempla. Pozostałe dwa pazurki są białe, na nich jest po jednej siwej choince. na czubku nie mogło zabraknąć złotych gwiazdek, ale żeby na tych pazurkach coś więcej się działo zrobiłam kropeczki siwe, złote i czarne. Jak już sobie poczytałyście to zapraszam do oglądania.

 



Do zdobienia użyłam:
 
  • Top Coat Insta Dry Sally Hansen
  • Rimmel 60 Seconds nr 703
  • Miss Sporty Check Matte nr 001 i 004 
  • Blaszka do stempli XY11
Zdjęcia robiłam po kilku dniach noszenia, stąd lekko starte końcówki ;). Co myślicie o tym zdobieniu? Mi się bardzo spodobało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger