15:53

Miss Sporty - Clubbing Color nr 015 | Recenzja

Cześć dziewczyny ;).

Jak widać po tytule dzisiaj recenzja lakieru od Miss  Sporty. Otrzymałam go jako nagrodę i jestem z niego ogromnie zadowolona. Takiego kolorku jeszcze nie miałam w swojej kolekcji, a jak legenda głosi "gdy kobieta powiększa swoją kolekcję to na świecie rodzi się mały słodki puchaty kotek". Ja jestem miłośniczką kotów(tak tak wolę koty od psów, a wy?). W tym miesiącu moja kolekcja powiększyła się o około 15 lakierów... Czy wy to widzicie 15 małych puchatych kotków przyszło na świat ;p. Ale wracając do recenzji tak wygląda lakier w buteleczce.
 
Jego kolor kojarzy mi się ze słodzonym mlekiem skondensowanym i tak samo słodko wygląda na paznokciach. Jednak by uzyskać idealne krycie potrzebujemy trzech warstw. Tutaj widzicie porównanie na środkowym paznokciu mamy dwie warstwy, a na wskazującym trzy.
 
Przy dwóch warstwach jest lekki prześwit, a po trzech jest już idealnie.
A tak prezentuje się lakier na wszystkich pazurkach(tyko na serdecznym jest biały lakier który był przygotowany pod naklejkę wodną)

Podsumowując
Lakier Miss Sporty Clubbing Color nr 015
Cena: ok 7zł
Dostępność: Rossmann
Kolor: Bardzo jasny nudziak coś al'a słodzone mleczko skondensowane
Krycie: Do pełnego krycia potrzebujemy trzech warstw
Trwałość: U mnie wytrzymuje spokojnie 5 dni bez żadnych odprysków czy ścierania się. Ale u każdego może inaczej się trzymać
Czas schnięcia: Na pewno nie jest to minuta do pełnego wyschnięcia. Ale przy trzech warstwach schnie tak do 2 min max
Ocena: 4/5 jestem zakochana w tym kolorku i jedyna jego wada to krycia ale tak to jest na prawdę warty uwagi.

Z czystym sumieniem mogę go wam polecić. Świetnie się sprawdza solo na paznokciach jak i ze wzorami. Zdobienie w wykorzystaniem tego lakieru znajdziecie tu-->KLIK. Macie ten lakier w swojej kolekcji czy może z innej firmy który ma taki kolor? Buziaki kochane :*

4 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za takimi bardzo szybko schnącymi lakierami; lubię miziać po pazurkach lakierem kilkakrotnie i wtedy powstają mi smugi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym lakierem nie miałam takiego problemu, a również lubię tak malować kilkukrotnie ;).

      Usuń
  2. "gdy kobieta powiększa swoją kolekcję to na świecie rodzi się mały słodki puchaty kotek" - ja zazwyczaj mówię, że lakier się do mnie uśmiechał, a poza tym wolę psy :D
    Kolorek jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cudowny kolor <3
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger