10:02

Projekt z Rainbow Lyll - Baśnie | Kopciuszek

Cześć!
Jak widzicie po tytule jest to post z kolejnym zdobienie na wyzwanie u Rainbow Lyll . Tym razem miało być baśniowo, a u mnie nieco ciemniejszy wersja Kopciuszka. A czemu ciemniejsza? Oczywiście dlatego, że użyłam w tym zdobieniu ciemnego fioletu i złota. A jak pewnie wiecie do Kopciuszka bardziej pasuje jasny niebieski albo różowy w końcu to księżniczka ;). Dla mnie różowy kolor zawsze kojarzył się ze słodkimi księżniczkami.
Kopciuszka zrobiłam za pomocą stempli. Ale żeby nie był to tylko jeden paznokcie z baśniowym zdobieniem to zrobiłam jeszcze wróżkę na dwóch pazurkach. Jednak bardziej widać wróżkę gdyż Kopciuszek z bucikiem trafił na kciuk.
 Pobawiłam się trochę w robienie naklejek gdyż wokół wybranych stempli były też inne wzory których musiałam się pozbyć taśmą. Zanim to skończyłam robić księżniczka czy wróżka zdążyła zaschnąć więc pozostało mi robienie naklejek poprzez pokrycie wzoru bezbarwnym lakierem. Kolejną zabawą było zmniejszenie wróżki(ale to opiszę w innym poście).  Całość bardzo przypadła mi do gustu i jak dla mnie taka kolorystyka świetnie pasuje na jesień. Nie będę was dłużej męczyć tylko pokażę moje zdobienie ;).





Do zdobienia użyłam:


  • Lakier Wibo Wow Glamour Satin nr 3
  • Lakier Wibo Art Liner
  • Lakier Vollare (do stempli)
  • Blaszka do stempli DER-03
 Jestem zadowolona z tego zdobienia mimo, że nie wyszło idealnie. Muszę się jeszcze podszkolić w nakładaniu naklejek (własnoręcznie robionych) gdyż gdzie nie gdzie miałam pęcherzyki powietrza i na żywo wygląda to mało estetycznie, na szczęście na zdjęciach aż tak tego nie widać ;). A wam jak się podoba? Lubicie takie baśniowe zdobienia?

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger