12:16

Marmurek na wodzie

Hej :).

Tak jak obiecałam, dzisiaj pokażę wam co zmalowałam za pomocą nieszczęsnego gagatka którego recenzję możecie przeczytać tutaj --> KLIK. Marmurek na wodzie to już dobrze znana metoda czyli tzw. water marble. Tą metodę stosowałam już kilka razy np tu --> KLIK (tam zdjęcia są z napisem poprzedniej nazwy bloga)  i jest to metoda którą musimy  ćwiczyć i ćwiczyć zanim dojdziemy do perfekcji. Oczywiście potrzebujemy do niej wodę w pokojowej temperaturze oraz rzadsze lakiery. Tym razem nie będę opisywać krok po kroku jak je wykonać gdyż chcę zebrać większą ilość inspiracji dla was oraz zrobić porządny post z serii "Metody zdobienia paznokci". Postaram się to zrobić w najbliższym czasie :).
Lakier od Maybelline okazał się dla mnie klapą przy zwykłym malowaniu paznokci ale tu się sprawdził gdyż jest bardzo rzadki, a jest to najważniejsze przy zdobieniach z wykorzystaniem water marble. Żeby nie przedłużać, zapraszam was do oglądania zdjęć. Od razu przepraszam za jakość, aparat nie chciał współpracować, a ja chciałam wykonać pierwsze zdjęcia w tym roku przy  świetle dziennym ;).



Do zdobienia użyłam:

  • Maybelline ColoRama nr 51
  • Miss Sporty Check Matte nr004
  • Sally Hansen Insta Dri Top Coat
  • Woda + pojemniczek na wodę
I co myślicie o moich marmurkach? Robiłyście kiedyś marmurki z użyciem tej metody? Czy może inaczej je robicie? Koniecznie dajcie znać w komentarzu ;).

1 komentarz:

  1. Ciekawie wyglądają. Nie próbowałam jeszcze żadnej metody na marmurki. :)
    Jesteśmy w parze na mani swap party u Elizy. Kiedy chcesz publikować post z Twoją pracą? Mają być w podobnym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger