16:21

Black & Holo

Hej :).

Dzisiaj będzie na szybkiego i mało zdjęć. Ostatnio gdzieś na instagramie widziałam podobne zdobienie więc postanowiłam spróbować ;). Niestety nie wyszło tak jak chciałam. Zdobienie polegało na użyciu czarnego matowego lakieru, a na to zrobienie stempli lakierem holograficznym. Jedyne holo jaki mam to te z Eveline (recenzję znajdziecie tu --> KLIK). Nie jest to mocne holo więc efekt wyszedł dosyć słabo. A zanim zrobiłam stemple matt się starł. Samo zdobienie nie jest takie najgorsze, ale też szału nie ma ;). Postaram się następnym razem zrobić coś na prawdę konkretnego. A teraz zapraszam do oglądania.

 


Do zdobienia użyłam:


  • Eveline Holographic nr 149
  • Miss Sporty Heck Matte nr 004
  • Blaszka do stempli QXE-02
Tak jak pisałam, dla mnie zdobienie nie jest najgorsze ale szału nie ma ;). A wy co o nim myślicie? Koniecznie dajcie znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger