14:35

Wstęp.

Witam na moim blogu.
Próbowałam już swoich sił w świecie blogowania niestety posty były dodawane bardzo niesystematycznie, brakowało mi natchnienia. Teraz pragnę zacząć z nową czystą kartą na tym blogu. Mam nadzieję, że posty będą się pojawiały regularnie w miarę możliwości. A przede wszystkim mam nadzieję, że będę mogła być dla kogoś  inspiracją. Moim cichym marzeniem jest aby z każdym postem pojawiało się coraz więcej zainteresowanych osób, a może nawet i obserwujących. W głównej mierze ten blog będzie poświęcony paznokciom które są moją pasją. Na zdobieniu, malowaniu i wymyślaniu nowych wzorów mogę siedzieć godzinami. Oprócz paznokci będę tutaj zamieszczać recenzje nie tylko o lakierach ale i o innych produktach kosmetycznych. Zachęcam do obserwowania ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger