14:38

Nagroda od Lovely

Hej, dzisiaj post chwalipięty ;). W ostatnim czasie wygrałam konkurs na Halloween nails i Winter manicure i w końcu przyszła do mnie bardzo długo oczekiwana nagroda. Nie jestem pewna czy jest to nagroda za obydwie prace czy tylko za jedną. Standardowo nagroda jest w bardzo uroczej różowej paczuszce z logiem Wibo. W środku było ukryte siedem produktów: 4 lakiery, pomadka, róż i puder brązujący.

Nagrody to:
  • Lakiery Luxe Girl nr 2 i 6 (niestety 6 już mam w swojej kolekcji)
  • Lakiery Fast Dry nr 1 i 6
  • Pomadka Color Wear nr 3
  • Puder brązujący Face Jewelry
  • Róż Oh Oh Blusher
 Najbardziej jestem zadowolona z lakierów i pomadki ale pozostałe produkty z chęcią przetestuję ;)

2 komentarze:

  1. Jeśli wygrałaś dwa konkursy to jest to nagroda za jeden, bo miałam taki sam zestaw w jesiennych kolorach :) Podejrzewam, że to halloween. Ta pomadka pomimo, że nie nawilża to bardzo długo trzyma. Lubię ja nawet :)
    Gratki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger