16:21

Nagroda od Lovely - Wibo Box

Dzisiaj kolejny post chwalipięty. Zaledwie dwa dni temu przyszła do mnie nagroda od Lovely więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy dzisiejszym wieczorem zobaczyłam kuriera z nie jedną a z dwiema paczkami. Zaskoczenie było nie małe tym bardziej, że paczuszki były nieco inaczej zapakowane. Owinięte niebieską folią, a po jej zdjęciu ukazały się takie paczki :

 
Bardzo solidne i w ślicznych kolorach. Góra pudełek jest czerwona, a cała reszta różowa. Już wiedziałam, że zapowiada się bardzo ciekawie ^^. Po otworzeniu ich zobaczyłam :



Paczuszki są w tej samej kolorystyce co pudełka, są zaklejone taśmą w dwóch miejscach. A w nich chowają się piękne skarby. Niestety kilka produktów się powtarza ale jakoś się z tym pogodzę. Ktoś z moich znajomych będzie zadowolony bo chętnie się podzielę kosmetykami które mi się powtarzają.



W pierwszej paczuszce były:
  • Lakiery Luxe Girl nr 4 i 7
  • Lakiery Fast Dry nr 3 i 5
  • Róż Oh Oh Blusher
  • Pomadka Color Wear nr 6
  • Puder rozświetlający Glam&Shine


W drugiej chowały się równie pięknie skarby:
  • Lakiery Luxe Girl nr 6 i 7 ( te kolorki mi się powtarzają, nr 6 mam już trzy sztuki)
  • Lakiery Fast Dry nr 1 i 5 ( nr 1 dostałam w poprzedniej paczce od Lovely)
  • Róż Oh Oh Blusher (tego skarbeńka również już mam trzy sztuki)
  • Pomadka Color Wear nr1
  • Tusz do rzęs Lash Extension
  • Żel do brwi Brows Gel Creator nr 1

 Moje aktualne pomadki Color Wear prezentują się tak:


Pozostałe kosmetyki:


Najbardziej jestem zadowolona z lakierów ale to chyba było wiadome ;), również z pomadki mnie ucieszyły tym bardziej, że każda jest w innym kolorze. Żel do brwi chciałam przetestować, a teraz mam na to okazję.  















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger