16:01

Projekt Tęcza 2 - Biały

 Witam was bardzo serdecznie.
Dzisiaj przedstawię wam moją pracę na pierwszy projekt paznokciowy (tutaj LINK do projektu) w jakim biorę udział. Dzięki Myffa Nails dowiedziałam się, że zabawa już ruszyła. Tak jak ostatnio pisałam, moje białaski są do wyrzucenia więc musiałam upolować coś nowego. Będąc w drogerii Natura nie mogłam się oprzeć gdy zobaczyłam lakier od Essence I <3 Trends, byłam na niego bardzo nakręcona ale co o nim sądzę dowiecie się już niebawem.


Pazurki prezentują się tak:


Do manicure użyłam:
  • Lakier Essence The Pastels I <3 Trends (nr 13 ice to meet you)
  • Lakier Vollare Cosmetics (jako lakier do stempli)
  • Matte Top Coat od Lovely
  • Blaszka do stempli DER-31

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger