16:10

Zmiany na blogu i Christmas Challenge

Hej kochane.
W końcu wzięłam się w garść i postawiłam na spore zmiany na moim blogu. Chcę się rozwijać i pokazać to także tutaj. Poprzednia nazwa bardziej wskazywała, że jest to blog paznokciowy. Jednak ja nie chcę was wprowadzać w błąd bo wydaje mi się to dziwne, że nazwa ukazuje że moimi pasjami są paznokcie, a tu nagle jakiś post bardziej kosmetycze. Stąd zmiana nazwy na Ajsza's Passion (dawniej Nails My Passion) gdyż chcę wam pokazać, że nie tylko paznokcie są moją pasją. Zmieniłam szablon, nazwę, link więc sporo tego. Nie miałam zamiaru pozbywać się tego bloga i tych postów które już zamieściłam. Już miałam jednego bloga i zrezygnowałam z niego, ale tym razem postanowiłam zrobić takie zmiany niż zakładać kolejnego. Mam nadzieję że takie zmiany jakie nastąpiły przypadną wam do gustu  i nie będziecie mi miały tego za złe.

Żeby to nie był tylko taki tam post informacyjny o zmianach na blogu mam dla was także informację o zabawie w której teraz biorę udział.
 
Zabawę organizuje Anette --> link do bloga KLIK

Cała zabawa polega na codziennym wstawianiu zdjęć na Instagrama. Wiem wiem już mamy 3 Grudnia, a ja dopiero  teraz was o tym informuję. Niestety Anette miała lekkie zmiany  i jeszcze ja nie miałam czasu prędzej napisać tego posta stąd ten poślizg.
Postaram się wam lepiej wyjaśnić zasady. Dzisiaj mamy już 3 Grudnia więc tego dnia dodajemy zdjęcie z motywem ciepłego swetra. Jutro dodajemy zdjęcie z kocem, a pojutrze przedstawiamy na zdjęciu nasz wieczorny relaks. Oczywiście przy każdym zdjęciu musimy użyć hashtag #anettexmas. Mam nadzieję że zrozumiale to rozpisałam w końcu nic trudnego w tym nie ma. Ja już dawno chciałam częściej dodawać zdjęcia na insta ale jakoś nie miałam natchnienia może dzięki tej zabawie to się zmieni. Więc jeśli jesteście zainteresowane to serdecznie zapraszam, im nas więcej tym weselej ;).


Zapraszam was również na mojego Instagrama --> link KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger