16:11

Mikołajki | Projekt

Cześć dziewczyny.
Dzisiaj przedstawie wam zdobienie które wykonałam dokładnie dwa lata temu. Teraz przy przeglądaniu zdjęć zobaczyłam te pazurki i zdjęcia robiłam dokładnie 05.12.2014 więc mamy równo dwa lata ;) ale się złożyło.Pazurki nie są moje tylko mojej byłej przyjaciółki ale wykonanie moje. Trochę nie chętnie je tu wstawiam gdyż moje zdolności wtedy pozostawiły wiele do życzenia. Ale skoro podjęłam się wzięcia udziału w projekcie to chcę dodać zdobienia na każdy tydzień. Dzisiaj miałam zamiar coś zmalować ale wolałam spędzić czas z ukochanym więc do domu wróciłam po 23. Pewnie wyobrażacie sobie, że już nie miałam ochoty nic malować ;). Nie będę dużo pisać i przejdę do zdjęć których nie będzie zbyt dużo.
 

Niestety nie pamiętam jakich lakierów użyłam do tego zdobienia. I wybaczcie mi te kiepskie wykonanie, dwa lata to bardzo długi czas. Wiele się nauczyłam więc w tym tygodniu pokażę wam mikołajkowe zdobienie w lepszym nowym wydaniu ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger