16:20

Miss Sporty - Gel Shine nr 552 | Recenzja

Hej :).
Wczoraj pokazywała wam zdobienie z motywem biżuterii, a jej bazowym kolorkiem był Miss Sporty Gel Shine nr 552. Dzisiaj pragnę wam powiedzieć co o nim myślę.



Lakier ten jest z serii żelowej i kosztuje ok 7zł. Ale czy warto wydawać tych kilka złotych, czy lepiej dorzucić parę groszy i zainwestować w droższy lakier z "lepszej" firmy? O nie nie moje kochane, ten lakier mimo swojej niskiej ceny jest rewelacyjny. Specjalnie nie dawałam pod niego odżywki oraz nie pokryłam go żadnym topem aby sprawdzić jak rzeczywiści się spisuje. Aktualnie mam go na pazurkach tydzień(wczoraj na lewej dłoni zrobiłam zdobienie i pokryłam topem, ale prawa jest nadal pomalowana samym lakierem) i widzę tylko minimalnie starte końcówki, a uwierzcie że ten tydzień był pracowity. Lakier wytrzymał mycie okien i naczyń, a specjalnie nie zakładałam rękawiczek aby sprawdzić jak będzie reagować w tych ekstremalnych warunkach jakimi jest mycie okien od zewnątrz,na mrozie. Lakier mimo tylu prac domowych trzyma się bez zadrapań czy odprysków. Więc to jest dla mnie wielkie WOW! Za 7zł mamy 7ml cudownego lakieru który nie potrzebuje topu aby długo się utrzymywać i mieć ładny połyski. Chociaż wiadomo lepszy połysk byłby gdybym użyła jakiś top ale o to nie mam co się czepiać bo bez tego też jest dobrze :). Teraz pokaże wam jak lakier wygląda na pazurkach.



Tym razem zdjęć nie ma dużo i robiłam je dopiero po ok 3-4 dniach noszenia lakieru na pazurkach. Ja jak to na lenia przystało odpuściłam sobie robienie zdjęć od razu, no bo po co :D, myślałam że w cale nie zrobię zdjęć i z recenzji nic nie będzie.Jednak udało mi się i w końcu pokonałam wewnętrznego lenia. Ten lakier otrzymałam od Miss Sporty w ramach konkursu bodajże na Snapie. Kolorystycznie przypomina mi lakier od Lovely, a mianowicie Fast Dry nr1(Jego recenzję znajdziecie tu --> KLIK) no może ten z Miss Sporty jest ociupinkę ciemniejszy.

Podsumowanie:
Miss Sporty Gel Shine nr 552
Cena: ok 7zł
Dostępność: Rossmann
Krycie: Dwie warstwy
Pojemność: 7ml
Trwałość: Bardzo trwały
Kolor: Coś między różem, a ciemnym nudziakiem
Ocena: 5/5

Nie mam do tego lakieru żadnych zastrzeżeń, kolor cudo, trwałość rewelacyjna. Nic tylko lecieć do Rossmanna i kupować :). Z czystym sumieniem mogę go wam polecić, zapewne pojawi się recenzja czerwieni z tej serii gdyż już mam zrobione zdjęcia, nie chciałam zamieszczać dwóch kolorów w jednym poście gdyż  nie sądzę aby chciało się wam aż tyle czytać.

Miałyście okazje testować te lakiery? Co o nich myślicie?

2 komentarze:

  1. Piękny kolor - uwielbiam takie odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam lakier z tej serii tylko odcien ladnego jasnego różu....musze powiedziec ze porazka w moim wypadku, lakie bardzoo rzadki, rozlewa sie juz na paznoikciach tworzac łaty , musialam nalozyc 4! warstwy aby to jakos wyglądało, lecz niestety wtedy był problem z zasychaniem. może coś żle robie???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger