15:41

Nagroda Snapowa od Miss Sporty

Hej ;)
Dawno nie było postu chwalipięty bo dawno nic nie wygrałam. A teraz nadrabiam bo wygrałam dwa konkursy. Jedna nagroda przyszła w poniedziałek, a na drugą jeszcze czekam. Dzisiaj opisywane produkty otrzymałam od firmy Miss Sporty a ich konkurs polegał na tym aby pokazać na snapie jak nasze pazurki bawią się w weekend. Ja akurat robiłam zdjęcia z groszkowym zdobieniem, a podczas robienia zdjęć zawsze leci jakaś muzyka. Tym razem były to moje ukochane skrzypce jeśli jesteście ciekawe co dokładnie słucham to zapraszam pod link -->KLIK. Ja nagrałam filmik jak moje pazurki kołyszą się do tej muzyki i jak robię zdjęcia ;). I w sumie takie niby nic a wygrałam 4 piękne lakiery i 1 odżywkę. Nagroda tym razem przyszła w uroczej fioletowej folii bąbelkowej, a w środku znalazłam różowe sianko lakiery i kartkę, ale to zobaczycie poniżej :).

 

 
Lakiery jakie otrzymałam to
  • Clubbing Color nr 170(już go mam w swojej kolekcji)
  • Gel Shine nr 561
  • Gel Shine nr 552
  • Gel Shine nr 150
  • Odżywka 5in1
Jestem ogromnie zadowolona z nagrody mimo, że jeden z lakierów mi się powtarza. Tych z serii żelowej jeszcze nie miałam okazji testować więc spodziewajcie się w niedługim czasie recenzji :). Zapewne jako pierwszą sprawdzę czerwień, akurat będę robić świąteczne zdobienie. Odżywkę używam na co dzień, a już mi się kończy więc tym bardziej się cieszę, że znalazłam ją w tej paczuszce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger