15:24

W poszukiwaniu idealnej bieli - Wibo Extreme Nails nr 25

Witajcie ;).
Kolejny post z serii w poszukiwaniu idealnej bieli a w nim po raz kolejny Wibo.

Tym razem pod lupę wzięłam Extreme Nails nr25.

Pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Po dwóch kryciach mamy piękną biel bez smug. Ale szybko musiałam go zmyć. Jednak teraz gdy przyszło do recenzji to jest jedna wielka klapa. Lakier co prawda nie robi smug...aż tak strasznie. Może takie delikatne smugi czego nie zobaczyłam za pierwszym razem. Może wtedy lakier był na prawdę dobrze wyschnięty. Ale teraz nie był najlepszy. Po dniu pojawiły się pajęczynki (takie jakby pęknięcia na lakierze). Dzisiaj lakier mam 3 dzień na pazurkach i już są odpryski. Jestem ogromnie rozczarowana. Jedyne co mi w tym lakierze pasuje to kolor. A reszta to jedna wielka klapa. Oczywiście to jest moja opinia, może wy miałyście styczność z tym lakierem i u was się spisał inaczej.



Podsumowując:
Wibo Extreme Nails
Cena: ok 7 zł
Pojemność: 8,5 ml
Dostępność: Rossmann, oraz na stronie sklepwibo.pl
Kolor: Biały bez żadnych drobinek
Krycie: Dwa krycia
Pędzelek: Standardowy
Trwałość: Max 3 dni (odpryskuje, tworzą się pajęczynki)
Moja ocena: +1/5 (plusik tylko za krycie, reszta się u mnie nie spisuje)

Niestety nie mogę polecić tego lakieru . Zazwyczaj nawet takie z najtańszych firm trzymają się u mnie świetnie, a ten ..no klapa. A wy miałyście okazję testować ten lakier? Może macie inne zdanie o nim?

1 komentarz:

  1. tej bieli nie testowałam i raczej już nie będę ;)
    polecam Sally Hansen Xtreme wear nr 300 white on - moja biel idealne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger