16:45

Przywołujemy Wiosnę! | Projekt Tęcza 2 - Srebrny

Hej ;). Co prawda do kalendarzowej wiosny mamy jeszcze miesiąc. Jednak już nie mogę się doczekać jak wszystko zacznie budzić się do życia. Stąd pomysł na kolorowe różyczki na paznokciach. Ten tydzień do projektu u Aggi eN był dla mnie ciężki. Brak pomysłu co tu zmalować, a gdy zbliżała się sobota nagle pomysłów miałam co nie miara. Ostatecznie padło na kwiaty które w ostatnim czasie często goszczą na moich pazurkach. Nie chciałam iść na łatwiznę jak od x tygodni i znowu robić stempelki, oczywiście mały element jest zrobiony tą metodą a mianowicie srebrne "paseczki" na paznokciach wskazujących i środkowych. Niestety ciężko je uchwycić na zdjęciu, ale dałam radę :D. Kupiłam nową żarówkę tym razem o chłodnej barwie aby zdjęcia były lepsze i jeszcze nie umiem ją dobrze ustawić aby wychodziły one idealnie ale praktyka czyni mistrza więc w końcu kiedyś się uda. Wracając do pazurków, tak jak wyżej pisałam na dwóch paznokciach  gdzie są paseczki bazowym kolorem jest lakier Loreal i po trzy różyczki na każdym z paznokci. Na pozostałych zagościł piaskowiec od Wibo. Nie pamiętam kiedy ostatnio użyłam aż tyle lakierów do jednego zdobienia a było ich 8(na zdjęcie zapomniałam dodać lakier którym robiłam stempelki) Przejdę do zdjęć.








 Do zdobienia użyłam:
 
  • Lakier Wibo Royal Manicure nr 3
  • Lakier Loreal Paris Color Riche nr 850 (Lemon Meringue)
  • Lakier Wibo Perfume nr 1
  • Lakier Wibo Extreme Nails nr 548
  • Lakier Wibo Hello Summet nr 2
  • Lakier Bell Air Flow 
  • Lakier Lovely Fast Dry nr 4
  • Lakier Vollare Cosmetics (jako lakier do stempli)
  • Blaszka do stempli XIUYA-13
  • Stempel Marshmallow  

    Jak wam się podoba takie zdobienie? Ja jestem ogromnie zadowolona z nich, tym bardziej że takie różyczki robiłam pierwszy raz. Może nie są idealne ale jak na pierwsze próby to całkiem całkiem mi to wyszło.  Dajcie znać co o nich sądzicie :*

2 komentarze:

  1. Różyczki są bardzo ładne :)
    Spróbuj mieć żarówkę z tej samej strony co aparat, to nie będzie takich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poradę, przy najbliższej okazji wypróbuję :-*

      Usuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger