15:52

Maskara Lovely Lash Extension - Perełka czy bubel. Recenzja


Cześć ;). Tak jak ostatnio pisałam, mam więcej czasu i dzięki temu częściej będę wstawiać posty. Dzisiaj odskoczę od paznokci i przejdę do oczu, a mianowicie do maskary od Lovely. Jakiś czas temu otrzymałam ją w nagrodę za pazurkowy konkurs. Byłam bardzo optymistycznie do niej nastawiona, zapewne przez pozytywne opinie jakie na jej temat słyszałam. Co prawda rzęsy mam dosyć długie, a na ich gęstość nie mam co narzekać więc od maskary nie wymagam zbyt wiele. Niestety maskara Lash Extension na mnie nie zrobiła wielkiego wrażenia.

Co mówi producent:
Lash Extension- efekt przedłużonych, zagęszczonych rzęs z efektem podkręcenia. Idealnie zaprojektowana wyprofilowana szczoteczka unosi rzęsy, końcówka aplikatora zaprojektowana tak, by docierać do najmniejszych i najtrudniej dostępnych rzęs w kącikach oczu. Silikonowe włoski szczoteczki wydłużają i pogrubiają, idealnie rozczesując rzęsy.
Maskara w swojej formule zawiera pojedyncze włókna, które doczepiają się do rzes nadbudowując je i maksymalnie wydłużając.

Zgodzę się z wydłużeniem rzęs oraz ich podkręceniem( mimo że jest w niewielkim stopniu). Niestety nie zagęszcza ich, a raczej skleja chociaż szczoteczka wydaje się idealna do rozczesywania rzęs i zapobiegania ich sklejeniu. Mimo to dam jej jeszcze szansę, może z czasem bardziej się do niej przekonam. Przynajmniej nie obsypuje się z rzęs. Na ten moment nie jestem nią zachwycona ale i nie jestem rozczarowana.

Szczoteczka wygląda tak: 


Na oczach prezentuje się tak: (lewa strona bez maskary, prawa z maskarą)

 Podsumowując:
Maskara Lovely Lash Extension
Cena: ok. 13zł
Ilość produktu: 8g
Dostępność: Rossmann półka Lovely
Kolor: Czarny
Szczoteczka: Sylikonowa
Ocena: 3/5

Na ten moment dla mnie nie jest to ani perełka ani bubel. To jest moje zdanie na temat Maskary Lash Extension. A wy co o niej myślicie?

4 komentarze:

  1. Nie znam ale prezentuję się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny minus to to że skleja rzęsy chociaż w nie dużym stopniu. Warta przetestowania bo wiele kobiet ją poleca ;-)

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej takich rzeczy nie używam, ale wiem iż moja żona również bardzo chętnie stosuje maskary. Jak mi opowiadała to na pewno te z firmy https://eveline.pl/makijaz/oczy/maskary najbardziej jej odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger