15:56

Projekt Tęcza 2 - Złote / Gold

Witam was. Dzisiaj post z pazurkami na czwarty tydzień projektu u Aggi eN. Ostatnio brakowało mi czasu dosłownie na wszystko, na szczęście egzaminy są już za mną więc będę mogła częściej dodawać posty. Wracając do zdobienia, tym razem głównym kolorem jest złoty. Chyba każda kobieta lubi złoto czy błyskotki. Często w swoich manicure używam tego kolorku. Z aktualnego zdobienia jestem bardzo zadowolona. Trzy paznokcie są pomalowane brokatowym złotym piaskowcem pozostałe dwa są białe, a na nich kwiatki zrobione stempelkiem pomiędzy kwiatki i w ich środek dałam brokat (kropeczki brokatu). Nie będę się rozpisywać tylko przejdę do zdjęć










Do zdobień użyłam:

  • Lakier Wibo Royal Manicure nr 2
  • Lakier Essence The Pastels I <3 Trends (nr 13 ice to meet you)
  • Lakier Vollare Cosmetics (jako lakier do stempli)
  • Utwardzacz Orkidc
  • Złoty brokat
  • Blaszka do stempli DER-31
  • Stempel Marshmallow

    Jestem bardzo zadowolona z tego manicure, a wy co o nim sądzicie ?

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, elegancko się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda to zdobienie ;-) Ładnie odbity wzór, kolory ok ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Stemplu Marshmallow stempelkowanie to sama przyjemność :D

      Usuń
  3. Śliczne zdobienie :D i te kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger