16:17

Wakacje z ZuZulą - Tęcza | Projekt

Cześć!
Zabawa u ZuZuli zbliża się ku końcowi NIESTETY! Uwielbiam takie paznokciowe projekty, mogę zaszaleć dać się ponieść fantazji i zawsze mogę nacieszyć oko tym co pozostałe dziewczyny wymyślają. Tym razem tematem przewodnim była tęcza. Ja postawiłam na tęczowe stemple, a mianowicie kwiaty. Bazowym kolorem był biały. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał, jednak nie wytrzymały zbyt długo. Po pomalowaniu paznokci utwardzaczem lewą rękę rozwaliłam (znacie ten moment gdy macie świeżo pomalowane paznokcie i nagle... Chce się wam siusiu, telefon dzwoni, ktoś coś od was chce czy chociażby dziecko ciągnie was za rękę bo akurat teraz musi wam coś pokazać? Ja miałam tą ostatnią opcję i oczywiście zapomniałam o tym że lakier jeszcze nie wysechł). Więc do zdjęć pozostała mi prawa ręka, a ciężko mi się operuje aparatem lewą ręką więc zdjęcia wyszły takie sobie. Żeby tego było mało mój kochany synek musiał mi pomagać(rozsypał wszędzie kolorowe serduszka które później okazały się świetnie komponować z całą resztą) oraz pchał się przed obiektyw. Więc w tle będą widoczne jego rączki lub pasiaste spodenki ;). Ależ się rozpisałam, a jeżeli już wytrwałyście moje narzekanie to zapraszam do oglądania.




Do zdobienia użyłam:


  • Lakier Rimmel 60 Seconds nr 703
  • Lakier Rimmel Rita Ora nr 860
  • Lakier Wibo Summer Extreme Nails nr 520 
  • Lakier Wibo Perfume nr 1
  • Lakier Miss Sporty Clubing Color nr 090
  • Lakier Bell Air Flow 
  • Lakier Miyo nr 165
  • Stempel Marshmallow
  • Blaszka do stempli DER-31

    Co powiecie na takie tęczowe kwiaty? Ja jestem na tak :D

9 komentarzy:

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger