15:38

Nagroda od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci i Miss Sporty

Witajcie. Dzisiaj kolejny post chwalipięty. Dawno nic wam nie pisałam, czas to nadrobić bo w między czasie powstało kilka zdobień ;). Ale tym razem trochę się pochwalę. Co prawda nagrody od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci( zapraszam na ich FB KLIK TU) to lakiery Miss Sporty więc w obydwu konkursach w jakich brałam udział wygrałam kosmetyki tej firmy.

Pierwszym konkursem był "Ulubiony Mix" czyli ulubione połączenie kolorów w manicure. Ja postawiłam na azteckie zdobienie które znajdziecie TU.

Moje zdziwienie było wielkie nie liczyłam na wygraną, a tu proszę taka niespodzianka. Ku większemu zdziwieniu te pazurki wywołały u niektórych oburzenie, że akurat one wygrały. Cóż, dla mnie dobra krytyka jest formą lekcji więc przyjęłam ją z pokorą. ;) Przejdę teraz do otrzymanych nagród.

 Lakiery Miss Sporty Clubbing Colours(od lewej nr 170, 031, 090, 109, 041)




Nawet dyplom dostałam :D. Fajne uczucie, ostatni raz dyplom dostałam ładnych kilka lat temu.


Teraz przejdę do nagrody od Miss Sporty. Konkurs polegał na wykonaniu wiosennego makijażu. Jeśli chodzi o makeup to jestem laikiem. Mimo to wyszło całkiem ciekawie :)



A o to wygrane kosmetyki.



Podkład Insta Glow nr 002


Róż Insta Glow nr 001


Szminka MyBFF nr 200


Tusz Fabulous Lash Stretch It


Lusterko


Patrząc na te nagrody najbardziej jestem zadowolona z lakieru Clubbing Colours nr 031, tuszu Fabulous Lash Stretch It oraz lusterka(tym bardziej, że ma ten cudowny napis i nie zajmuje dużo miejsca w torebce :D.

2 komentarze:

  1. Nigdy nie rozumiem krytyki w konkursach - co sobie pomyślę, to pomyślę, chyba nigdy niczego takiego nie powiedziałam... Skoro organizator tak wybrał to nie ma dyskusji, tyle, być może w tych wygranych było to 'coś', nawet jeśli nie były idealne :)
    Pazurki bardzo mi się podobają, tak samo jak makijaż :) Skąd jest wianek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki i makijaż pozostawiają wiele do życzenia, ale fajnie że tobie się podoba. A wianek zrobiłam z ozdobnego łańcucha kupionego w sklepie z drobiazgami w moim mieście ;-).

      Usuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger