15:46

Evree Różany tonik + Różany dwufazowy płyn do demakijażu oczu

Witajcie!

Oj dawno mnie tutaj nie było, ale wracam mam nadzieję, że tym razem na długo dłużej. Aby zrekompensować wam tą nieobecność dzisiaj będzie recenzja dwóch produktów. Wyjątkowo nie będą to lakiery, a produkty przeznaczone do twarzy. Tonik oraz płyn dwufazowy do demakijażu od Evree.

O kosmetykach firmy Evree słyszałam wiele dobrego, jak i złego. Akurat te dwa produkty wywarły na mnie pozytywne wrażenie. Tonik już jest pusty i wiem że jeszcze nie raz po niego sięgnę w sklepie, a płyn do demakijażu używam od kilku tygodni więc śmiało mogę stwierdzić, że został dobrze przetestowany :).

Evree Różany Tonik Do Twarzy
 
Najważniejszym zadaniem toniku jest przywrócenie prawidłowego pH skóry. Ja tonik zawsze używam po myciu twarzy najczęściej rano i wieczorem. Daje on delikatne nawilżenie i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów. Ma delikatny przyjemny różany zapach. Ten tonik okazał się dla mnie świetny, delikatny. Czasami nawet w ciągu dnia psikałam sobie nim twarz aby ją odświeżyć. Według producenta ten tonik ma głęboko nawilżać, wzmacniać, ujednolicać i odmłodzić cerę. Nawilżanie jest delikatne, a odmłodzenia cery nie mogę stwierdzić, skoro i tak wyglądam bardzo młodo, zarówno ja jak i moja cera. W sposobie użycia podali, że można go stosować nawet na makijaż i ma go utrwalić. Ja spróbowałam z kilka razy ale nie zauważyłam poprawy trwałości makijażu, więc z tym nie mogę się zgodzić.
Według mnie ten tonik jest bardzo wydajny, a jego aplikacja to czysta przyjemność a to za sprawą atomizera. Poprzednie toniki nakładałam dłonią, więc takie rozwiązanie jest dla mnie świetne. . O wiele wygodniej nakłada się tego typu produkty przez psiknięcie, niż gdy mamy użyć np. płatków kosmetycznych. Wydaje mi się że przy użyciu płatków więcej produktu się marnuje dlatego ja używałam swoich dłoni.

Tutaj możecie zobaczyć skład oraz informacje od producenta o tym produkcie.


Podsumowanie 
Evree Różany tonik
Do cery suchej i mieszanej
Pojemność: 200ml
Cena: 12-17zł(zależy od drogerii)
Dostępność: Większość drogerii (Rossmann, Hebe, Natura)

Z tego produktu jestem bardzo zadowolona, ale chętnie spróbuję inne toniki różane. Jeśli znacie takie, to proszę dajcie mi znać w komentarzu :*.

Evree Magic Rose Dwufazowy Płyn Do Demakijażu Oczu
 
Kolejny produkt który wywarł na mnie pozytywne wrażenie to płyn do demakijażu. Moje oczy są bardzo delikatne i do tej pory wszystkie produkty z jakimi miałam styczność mnie podrażniały. Ten płyn od Evree działa na moje oczka bardzo delikatnie, ale świetnie zmywa makijaż. Wiadomo troszkę trzeba potrzymać, lekko potrzeć aby go zmyć, ale dla mnie w takim produkcie najważniejsze jest to aby moje oczy nie piekły, nie były całe czerwone. Kiedyś przy demakijażu odczuwałam dyskomfort ale od kiedy mam to cudeńko to jest o wiele lepiej. Zawarta w składzie gliceryna ma zmiękczać i nawilżać skórę wokół oczu i faktycznie odczuwam to ale w delikatnym stopniu. Działanie D-panthenolu jest bardzo odczuwalne, a ma on za zadanie koić, wygładzać oraz delikatnie napinać skórę.  Zapachu raczej żadnego nie odczuwam.

Tutaj możecie zobaczyć skład oraz informacje od producenta o tym produkcie.


 Podsumowanie:
Evree Magic Rose dwufazowy płyn do demakijażu oczu.
Do każdego typu cery
Pojemność: 200ml
Cena: 12-17 zł (zależy od drogerii)
Dostępność: Większość drogerii (Rossmann, Hebe, Natura)

Tak jak pisałam, jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Ale pamiętajcie, że to jest moja opinia. Nie każdy produkt może działać tak samo na wszystkich. Musicie pamiętać, aby dobierać kosmetyki pod swoją cerę, a nie pod to kto poleca produkt. Sama wiele razy się nacięłam na tym, że chciałam kupić jakiś produkt tylko dlatego, że ktoś kogo obserwuje np. na YouTube go polecił. A w rzeczywistości dany kosmetyk kompletnie by się nie sprawdził do mojej cery.

Dajcie mi znać co sądzicie o tych produktach i czy kiedyś tak jak ja chciałyście coś kupić tylko dlatego że ktoś "znany" to polecił ;).  Buziaki :*

                                                                                                                          Ajszas           

3 komentarze:

  1. Miałam je i u mnie świetnie się sprawdziły. Nawet poświęciłam im odrębny post :) Testowałam również wodę różaną z Avonu i też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich daje mi motywację i kopa do działania. Napisz, a na pewno zajrzę do Ciebie :*.

Copyright © 2016 Ajsza's Passion , Blogger